REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA WIZYTY W NASZEJ PORADNI
Szanowni Państwo,
w trosce o najwyższą jakość i dostępność do usług w naszej Poradni informujemy, iż zapisując się na wizytę wyrażają Państwo zgodę na przestrzeganie regulaminu dotyczącego opłacania / odwoływania wizyt.
Uprzejmie informujemy, że wszystkie wizyty pierwszorazowe i kolejne u psychologa/psychoterapeuty/lekarza psychiatry/ fizjoterapeuty muszą zostać opłacone co najmniej 2 dni ROBOCZE do godziny 12 przed planowanym terminem wizyty. Płatności należy dokonać korzystając z linku wysłanego na Państwa adres e-mail.
W przypadku, gdy zgłoszą Państwo rezygnację lub potrzebę przełożenia wizyty do godziny 12:00 dnia ją poprzedzającego, środki zostaną Państwu zwrócone.
Zwrot środków nastąpi również gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni, których nie można było wcześniej przewidzieć.
W pozostałych przypadkach Państwa nieobecność na wizycie jest płatna.
*Płatności za stałe sesje psychoterapii/nieobecności – ustalane z terapeutą.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 578- 203-103. Jesteśmy czynni od pon. do pt. w godz. 8:00 – 21:00 oraz w soboty w godz. 9:00 – 15:00.
Zespół Poradni CLUE